انرژی های سبز مادیران لطفا صبر کنید ...

انرژی های سبز مادیران با حضور پررنگ در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

مادیران، با دستیابی به جایگاه برجسته‌ای در حوزه انرژی‌های سبز و پایدار، با نوآوری و فناوری، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان شارژرهای خودروهای برقی، افتخار حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در روزهای پایانی اسفند 1402 و همزمان با هفته درختکاری را داشت. با توجه به اهمیت روز افزون حفظ محیط زیست و ورود خودروهای برقی به کشور، این شرکت با معرفی محصولات پیشرفته و سازگار با محیط زیست، نشان داد که تلاش‌های فراوان خود را برای حفظ محیط زیست و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای جدی گرفته است.

در این نمایشگاه، انرژی های سبز مادیران از جمله شرکت‌هایی بود که با دستاوردهای فنی و فناوری‌ای نوآورانه، به توسعه سیستم‌های شارژ پایدار کمک می‌کند. حضور این شرکت، فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردهای صنعت شارژرهای خودروهای برقی و تبادل دانش و تجربیات با دیگر شرکت‌ها و متخصصان فعال در زمینه محیط زیست فراهم کرد.

انرژی های سبز مادیران با رویکرد متمرکز بر نوآوری، کیفیت و پایداری، به عنوان یکی از عوامل کلیدی در توسعه صنعت خودروهای برقی و ارتقای استفاده از انرژی‌های پاک و محیط زیستی در کشور، محسوب می‌شود. حضور در نمایشگاه محیط زیست، فرصتی برای به اشتراک گذاری ایده‌ها، ارائه راهکارهای نوآورانه و ایجاد همکاری‌های موثر با سایر ارائه‌دهندگان و علاقه‌مندان به حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از انرژی فراهم کرد.

همچنین در روز پایانی نمایشگاه و همزمان با مراسم اختتامیه به پاس مشارکت و حضور انرژی های سبز مادیران، لوح تقدیری با عنوان "غرفه برگزیده" به این شرکت اهدا گردید.

با ما در ارتباط باشید