انرژی های سبز مادیران لطفا صبر کنید ...
حضور شرکت انرژی های سبز مادیران در پنجمین نمایشگاه خودرو

حضور شرکت انرژی های سبز مادیران در پنجمین نمایشگاه خودرو

شرکت انرژی‌های سبز مادیران تولید کننده شارژرهای AC و DC خودروهای برقی ۳.۵ تا ۱۸۰ کیلووات با برند ایکس‌ویژن در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران شارژرهای خود را در معرض دید عموم قرار داد. این شارژرها قابل نصب در مجتمع‌های تجاری، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی بزرگ و کوچک و پارکینگ‌ها و ایستگاه‌های شارژ سریع هستند.

دکتر رادین پیمان‌فر مدیرعامل شرکت انرژی های سبز با بیان اینکه هدف اصلی ما تولید شارژر خودروهای برقی سواری است، افزود: هلدینگ مادیران با در اختیار داشتن زیرساخت ها، شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور و با بیش از ۷۰۰ مرکز خدمات رسانی و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تکنسین قادر به نصب، راه اندازی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب به دارندگان شارژر خودروهای برقی است.

دکتر پیمان‌فر تصریح کرد: مادیران عرضه کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش دستگاه های شارژ برقی بوده و برای استفاده از آن اپلیکیشن اختصاصی راه اندازی کرده است. بر این اساس اماکن عمومی می توانند با خرید این دستگاه ها از خدمات نصب، راه اندازی و اپلیکیشن شارژ خودروهای برقی مادیران استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت انرژی های سبز مادیران این شارژرها در حال حاضر قابل سفارش و خرید بوده و از سال آینده نیز در دو نوع شارژر معمولی(AC) و شارژرهای سریع (DC) تولید خواهند شد. پیش بینی ما این است که حداقل ۳۰ درصد از قطعات شارژرها در سال آینده ساخت داخل شوند که قاعدتا موجب کاهش ارزبری شده و قیمت محصولات ما را رقابتی‌تر خواهد کرد.

با ما در ارتباط باشید